niedziela, 10 września 2017

Nici

Z wyjazdu nic nie wyszło, czyli wyszły przysłowiowe nici. Za bardzo się cieszyłam na spotkanie bliskich... Cóż, nauczka po raz n-ty. W każdym razie oprócz wściekłości została mi fajna kreacja i kilka par butów których nigdy bym sobie nie kupiła w innych okolicznościach. No, w każdym razie nieprędko.
Kupiłam też parę gadżetów a to jeden z nich:


Przy okazji nauczę się z tym obchodzić. Naklejki marki Oriflame i kupione niedrogo. Testujemy? - Testujemy! (nr. kat.27303.)
Jak już się pooklejam, pokażę wszem i wobec. Tymczasem  zwróćcie uwagę na mój lakier do paznokci marki Belle - czy taka jeszcze istnieje? To super weteran. Ma lat gdzieś tyle, co moje najstarsze... Nie jest to mój ulubiony kolor ale kiedyś w końcu trzeba go było wypróbować.
 Trzyma się od wczoraj, czyli nie jest źle.



Mam tu coś jeszcze godnego uwagi. Dziś próbowałam na moich stopach i strasznie niewygodnych butach, nota bene też moich.


Pokazać również buty i stopy? No, może bez przesady! Musicie uwierzyć na słowo, buty doszły do domu w całości a na nogach ANI JEDNEGO BĄBLA!
Preparat ten nazywa się Feet Up Advanced /spray przeciw otarciom.(Nr. kat.33035)  Polecam każdemu kto ma nowe buty albo nadwrażliwe stopy!
Kiedyś chciałam podarować taki przyjaciółce, która pracowała w sklepie a jej stopy to była jedna wielka rana. Podziękowała mi, bo dostała w aptece jakieś cudowne specyfiki. Pracę zmieniła na siedzącą, ale odciski leczy do dziś....

5 komentarzy:

  1. Czy są jeszcze w ofercie nalepki na paznokcie i za ile?

    OdpowiedzUsuń
  2. No, niestety! W tym katalogu ich nie ma! Musisz szukać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Sprej sprawdziłam i rzeczywiście dobry.

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Pewnie kiedyś były różne wzory, ale jak to na wyprzedaży - wybór lekko ograniczony!

      Usuń