czwartek, 27 kwietnia 2017

Targi Edukacji i Pracy w Radzyniu Podlaskim

Tu byłam! Targi Pracy odbyły się wczoraj, czyli we środę. Zaproszenie jak to się mówi znienacka, organizacja ,,na wariackich paapierach".Tzn. organizacja mojego stoiska. Zasadniczo nie spodziewałam się aż takiej imprezy. Katalogi wykończyły mi się sporo przed czasem! Młodzieży przyszło bardzo dużo. Jak by nie było, trochę przerwy w lekcjach to każdy uczeń lubi...
Nie powiem, było zainteresowanie ofertami. Podchodzili, pytali. Stoiska szkolne były wręcz oblegane. Avon bardzo przyciągał balonami. Muszę podpytać kolegę, który stał obok nich, czy oprócz baloników oferowali coś jeszcze. Warto uczyć się całe życie, zwłaszcza od konkurencji.
Zastanawiam się, czy kontakty, które znalazłam pzerodzą się w jakąś dłuższą znajomość? Byłoby miło, tym bardziej, że rozmawiałam z ludżmi w różnym wieku.
W każdym razie juz dostałam zaproszenie na następne imprezy.
Moja oferta od dziś jest w bazie danych w Biurze Pracy OHP.
Kurczę, jeszcze dzisiaj jestem ,,podkręcona" tą całą sytuacją!
A teraz sobie popatrzcie... To tylko kilka zdjęć, które są z lekka czytelne. W biegu fotki się słabo udają...
Mnie ujął szczególnie barman. Właściwy człowiek na właściwym miejscu..  




2 komentarze:

  1. Proszę dać znać, jak będą następne targi!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdzie diabeł nie może tam Panią Gosię pośle! :)

    OdpowiedzUsuń