wtorek, 27 grudnia 2016

Aktualnie

Święta, święta i... Nie, jeszcze nie po świętach! Jeszcze oktawa Bożego Narodzenia i Sylwester! Tak poświętujemy do Trzech Króli! Wobec tego pokażę, co mi upiększa te święta. O!






Takie choineczki - stroiki świąteczne stroimy co roku. Tym sposobem nie mamy jednej dużej choinki, ale każdy ma swój kawałeczek świąt we własnym pokoju.

Tymczasem mamy wtorek. Już przedwczoraj zauważyłam, że o 16 zapadły ciemności, jak... u Murzyna w kieszeni! Jej, nie dość, że przez cały dzień buro i ponuro to i pada! Właściwie pogoda bardziej październikowa. Nawet moje ulubione kaczki łażą zdezorientowane. Czy łączyć się w pary czy iść z wronami skubać świeżą trawkę?
A klienci dziś jeszcze świętowali. W sklepach sami sprzedawcy. No i dobrze! Święta w końcu!

4 komentarze:

  1. Ja mam sztuczną, postoi do Trzech Króli! Albo i dłużej!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gosiu mało w tym roku jedzonka pokazałaś :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szybko zniknęło, nie zdążyłam zrobić fotek! Też żałuję, bo w tym roku GOSIA SAMA!

      Usuń