środa, 9 listopada 2016

Ponowa

(Taka jest chyba nazwa pierwszego śniegu)

Miałam na dziś poważne plany a tu pada i pada.... śnieg! Chociaż raz prognozy pogody w TV okazały się pewniejsze niż obserwacje mojego małżonka. 
W tej chwili wygląda to ślicznie, czyli tak:



 




A tu niżej widać drogę młodzieży do wiedzy... Mam tylko nadzieję, że w trasie powrotnej nie utoną w pośniegowym błotku!Wiedza swoje waży!

Moich obowiązków też odłożyć nie mogę, tylko zastanawiam się, w jakich butach będzie najbezpieczniej. I kuszą mnie rękawiczki, chyba wezmę, a co!



5 komentarzy:

  1. Proponuje rękawiczki Czapkę i buty które nie przemakają :)
    Piekne widoki Ja się cieszę jak dziecko gdy widze śnieg :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już wyciągnęłam czapę i rękawigce anawet puchową kurtkę bo i ciepła i nidprzemakalna! :)

      Usuń
  2. nie wiadomo co myśleć...u nas piękna pogoda, świeci słońce, aż trudno uwierzyć, że u Ciebie śnieg

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno niedługo i u Was śnieg spadnie! :-)

      Usuń
  3. Dzisiaj znowu u nas napadało i się topi powolutku.

    OdpowiedzUsuń