niedziela, 20 listopada 2016

Na ratunek włosom

 Niestety nie wszystkie problemy z włosami można rozwiązać za pomocą kosmetyków, nawet jeśli są to kosmetyki Oriflame. Na prośbę mojej koleżanki zasięgnęłam opinii u osób, które uratowały swoje czupryny.



Te specyfiki zakupione w aptece niewiele kosztują i naprawdę pomagają. Są skuteczne przy włosach osłabionych narkozami, chemioterapią jak również przy łysieniu androgenicznym ( typowym u panów). Są to szampony lecznicze.
W tle widzimy Loxon 5%, jest to serum używane jako wcierka w skórę głowy. Najdroższy z tego zestawu. Bardzo skuteczny a do kompletu można dostać również szampon.



Niestety, musicie mi wierzyć na słowo, że te środki są skuteczne. Istnieje ochrona wizerunku a osoby o których piszę nie chcą się ujawnić.

Jedynym sprawdzonym specyfikiem Oriflame, który testowałam pod tym względem jest olejek Eleo. Nie wiem, czy zwiększyła się ilość włosów, natomiast wygląd i objętość poprawiły się znacznie!

2 komentarze:

  1. Stosuje opeócz lotonu 5% i tego na porost włosów ale się skusze i kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój tato używał Dx2 ale mu sie szybko znudziło.

    OdpowiedzUsuń