czwartek, 8 września 2016

Zapachy które lubię

Większość ludzi rozpoznaje pory roku wzrokowo lub za pomocą czujników termicznych, natomiast ja mam wbudowany jeszcze jeden czujnik, zapachowy.
Każda pora roku ma swój specyficzny zapach. Chyba większość z nas zna powietrze po burzy, przesycone ozonem, gdy ogarnia nas  takie świeże, wręcz kryształowe. Albo jesienią zapach opadłych liści...
Parę dni temu lato zafundowało nam półtora dnia jesiennej pogody, parasole, kalosze i kurtki przeciwdeszczowe. Podpucha - pomyślałam sobie,do jesieni to ze trzy tygodnie - gdy w południe zaczęło prażyć słońce. Otóż wczoraj, jak snuły się i  pachniały mgły przesączone dymem straciłam resztkę złudzeń... I chociaż dziś słońce znowu próbuje swoich oszukańczych sztuczek to pewne, lato jest już u kresu sił!
Przypadkiem trafiłam na coś, co mi osłodzi rozstanie z urokami lata. Przypadkiem - bo krem mi się skończył!









Optimals Skin Energy night cream jest po prostu pomarańczowy! Że widać po słoiczku? Jak się dobrze przypatrzysz, to nawet na zdjęciu zobaczysz, że krem ma odcień pomarańczowy! Pachnie... No właśnie! Latem pachnie. Pomarańczą, brzoskwinią... Dla mnie dominuje zapach brzoskwiń. Zasypiam w letnim nastroju... I Małżonek zadowolony, woli zapachy owocowe od najbardziej wykwintnych kompozycji kwiatowych.Tak więc jeśli traficie gdzieś na ten kremik - polecam! Dla osób , które mało obchodzi zapach zachętą może być lubiana przez wiele pań konsystencja. Krem lekki, zbliżony do musu.
Na dzień wybrałam również krem Optimals,Biomaximum Day Cream. z zawartością kolagenu. Mam nadzieję, że będę miała pięknie zregenerowaną buźkę.


Jest jeszcze jedna rzecz, którą wygrzebałam z przepastnych czeluści swojej kosmetyczki.



Tak, Nie mylisz się. to jest MĘSKIE mydełko! Ale wśród babskich kosmetyków? Otóż przekonałam sie,ze jest idealne do... mycia stóp! Nawet bez użycia kremu czy odświeżacza do stóp długo masz wrażenie czystości i świeżości. Pomyślałam sobie, że będzie idealne w podróży, gdy zależy nam na ograniczeniu liczby klamotów a nie chcemy rezygnować z dobrego samopoczucia...
Rówież je polecam!

1 komentarz: