czwartek, 15 września 2016

Naturalne Nature

Czy jest ktoś, kto chce poprawić swoje zdrowie, wygląd i przy okazji zgubić parę kilogramów? Oczywiście - ja! Ale, jak sądzę wiele dziewczyn oprócz mnie!
Więc zapraszam!
Patrzcie, co znalazłam!

Cynk pomaga w utrzymaniu zdrowych kości, pięknych paznokci, włosów i skóry.To akurat dla mnie jest bardzo ważne i głównie z tych powodów zainteresował mnie ten suplement. Dodatkowo wspomaga prawidłowe widzenie , poprawia metabolizm, czyli przemianę materii. Wspomaga utrzymanie równowagi kwasowo zasadowej. Co jest dla niektórych osób ważne - działa na płodność!

Tak sobie pomyślałam i zamówiłam. Dla siebie i mojej znajomej.

Znam osobiście chłopaka, który  współpracuje z firmą Nature Sunchine, Sprowadza leki na prawie wszystkie dolegliwości! Bez pośredników, więc taniej. Jest skarbnicą wiedzy na temat ziołolecznictwa a dodatkowo to lekarz z zawodu, więc nie wciska kitu. Często spotyka się z osobami zaintereresowanymi, aby  dobrać właściwą kurację.
Pomogę zamówić, jeśli komuś trzeba, albo umówię na spotkanie w celu konsultacji!
....No to wyszedł mi niezły tekst reklamowy! ale jak w jednym poście połączyć cytaty z medycznej literatury z tym, co myślę na temat?
Wierzcie mi, to (nie) jest artykuł reklamowy! To tylko malutka reklamka! Ja nie mogę jak znam coś dobrego i nie podzielę się z innymi! I żeby nie było - najpierw przejrzałam opinie w internecie. Po co kupować kota w worku!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz