wtorek, 23 sierpnia 2016

Zachciało się...

Właśnie, dzieciom się zachciało, a niech tam, niech mają!



A co poza tym? Można powtórzyć za przysłowiem chłop swoje a baba swoje! Baba ( ja) naszykowała sobie działeczkę od truskawki, wypieliłam, wychuchałam a chłop przekopał najmłodsze truskawki, żeby posadzić jeszcze świeższych. Ręce opadają!
Posadziłam, niestety nie zdążyłam przed najazdem komarów i znowu wyglądam jak biedroneczka. Takie są uroki pobytu na świeżym powietrzu!
Czy ktoś z Was zna sposób na tę plagę? ja wiem, jak się ratować przed meszkami ale komary to tylko bić klepką potrafię. Sami przyznacie, że umiejętność nie do użycia na ogrodzie...



4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Taki trochę niewydarzony blok, ale znikał w mgnieniu oka! :)

      Usuń
  2. Z bakaliami czy z herbatnikami?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie najsmaczniejsze są te tradycyjne, z samymi herbatnikami. Taki jest i ten.

      Usuń