niedziela, 31 lipca 2016

Się skończyły!

Właśnie doleciał do Włoch! Papież! Skończyły się Dni Młodzieży w Polsce. Co z tego w nas zostanie? Może wezwanie, żeby rozmawiać z dziadkami i starszymi ludźmi? Może część z nas zejdzie w końcu z kanapy i odłoży pilota? A może zamiast się wiecznie kłócić będziemy się w końcu przed snem godzić?
Żałuję, że nie mogłam obejrzeć wszystkich transmisji. Jak większość z Was mam swoje obowiązki... Jednak wiem, że warto. Warto posłuchać człowieka, który zna życie a nie tylko mądre księgi. Sądzę, że takie nauczanie trafiło również do nie - katolików, bo to prawdy oczywiste dla każdego człowieka... Wierzę, że i dla muzułmanina...
Tymczasem pokażę Wam, jak się bawiła młodzież podczas pobytu w Radzyniu.




Sama radość! Tańce, piosenki, zabawa. Mam nadzieję, że wynieśli z pobytu w Polsce miłe wrażenia!
Czekam na Wasze refleksje na temat ŚDM , tego co usłyszeliście od Papieża, co zobaczyliście osobiście a co w komentarzach radio i TV.

6 komentarzy:

  1. Niestey u mnie w domu nie ma mozliwośći posłuchania w spokoju TV z msz św i kazań Ojca Świętego ale co zapamietałam, to w małżeństwie trzeba używać 3 słów Proszę, Dziękuje, Przepraszam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, to bardzo ważne słowa, nie tylko wśród małżonków. Ja bym jeszcze KOCHAM w małżeństwie dodała!

      Usuń
  2. Ja myślę,że jak się otworzymy na innych ludzi jak to mówi papież to zniknie wiele problemów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też sądzę, że trzeba przestać się izolować, zamykać w swoich skorupach!

      Usuń
  3. Niedawno dotarło do mnie, ze prędzej będzie zbawiony uczciwy ateista niż fałszywy katolik. Coś tak mówił Franciszek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też słyszałam i wcale się nie zdziwiłam!

      Usuń