wtorek, 21 czerwca 2016

Na ratunek stopom



Oj te moje nóżki! Sandałki zakładam,bo  parzy w trampki diablo. Trochę mi głupio, bo właściwie nie mam się czym pochwalić. Zimą dorobiłam się niezłych odcisków, skóra jakaś taka szorstka, twarda.
Najmniejszy problem z pazurami. Wymoczę, nadam odpowiedni kształt  i pomaluję jak to się z paznokciami robi. A reszta?
Szczoteczka z pumeksem
Mam w zasięgu ręki bardzo dobre kosmetyki mojego ulubionego Oriflame. Powyższe moczenie np. w wodzie z mydłem albo z solą będzie miało wpływ na całe stopy. Skóra zmięknie i będzie dobrze przygotowana do następnych zabiegów. Dobrze sprawdzają się rolki do usuwania martwego naskórka, ale ja mam zwykłą szczoteczkę z pumeksem, która pomoże  równie dobrze.
.Bardzo wygodna, z jednej strony ma szczoteczkę, z drugiej - pumeks. Ułatwia ścieranie nagniotków i dokładnie oczyszcza skórę. Włosie nylonowe.
Nr,9287


Dobrze osuszone stopy nacieramy kremem do stóp,np. Up Advanced Salvation nr.23276Krem do stóp Feet Up Advanced Salvation

INTENSYWNIE NAWILŻONE STOPY JUŻ PO PIERWSZYM ZASTOSOWANIU! ZAAWANSOWANA FORMUŁA ŁĄCZĄCA MASŁO SHEA Z KWASEM SALICYLOWYM ZMIĘKCZA ZROGOWACIAŁĄ SKÓRĘ JEDNOCZEŚNIE WSPOMAGAJĄC PROCES 

ODNOWY KOMÓREK. OLEJEK Z MIĘTY PIEPRZOWEJ KOI, A KOMPLEKS INTENSIVE CARE NAWILŻA SKÓRĘ.





Gdy nasze wypielęgnowane stopy dużo się nachodzą, są zmęczone, bolą i pieką  polecam następną kurację rodem z Oriflame:


6 komentarzy:

  1. Też właśnie zaczęłam porządnie dbać o stopy, czas najwyższy :))

    http://triviaaboutme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Na popękane pięty jest dobry ten krem Feet Up w srebrnej tubie z napisem Urea.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomaga wielu klientkom, cieszę się , że u Pani również się sprawdził!

      Usuń
  3. Wydaje mi się, tym roku nie było głośnych trendów w tym kierunku, po protu kolor, jaki Ci odpowiada. Natomiast nowość to biżuteria na stopy.

    OdpowiedzUsuń