czwartek, 26 maja 2016

Słodko mi!

Biorąc pod uwagę podwójne święto kiedy nikak nie da się zająć żadnym konkretnym zajęciem pomyślałam o umileniu życia bliskim jakimiś słodkościami. Popatrzcie, co powstało!

Deser truskawkowy:



Płatki owsiane, 2 łyżki miodu, truskawki mrożone lub świeże, jogurt grecki.Ew. cukier do musu truskawkowego czy truskawek w całości. Proste, smaczne i mało kaloryczne!
A jak zrobić? Pół paczki zwykłych płatków uprażyłam z miodem  na suchej patelni aż się zarumieniły. Wyłożyłam do salaterek. Na to położyłam mrożone truskawki z odrobiną cukru a na to rozłożyłam kleksy jogurtu. Po wierzchu posypałam odrobiną prażonych płatków.

Nawet moje dzieci to,,wsuwały".

Miałam jeszcze jeden rarytas.


 Ciasto z rabarbarem!

Wypatrzył ten przepis mój łasuch, gdy próbowałam wykręcić się od pieczenia.Gdzie był ten przepis? Na torebce cukru,,,
Oj, BYŁO pyszne!


3 komentarze:

  1. Sądzę po składnikach, że ten deser pyszny i FIT!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie da się ukryć! Nawet męska część rodziny pałaszowała ze smakiem. Oficjalnie,,nie kręcą się" za słodkim!

      Usuń
  2. Spróbujętaki deser. chyba mam z czego, truskawki obrodziły!

    OdpowiedzUsuń