wtorek, 10 maja 2016

Orchidee



 Wczoraj byłam już tak wypompowana, ze nie miałam siły wziąć się do pisania. Dlaczego? WSZYSTKO PRZEZ TRUSKAWKI! Gdyby nie niespodziana pomoc syna mojego zapewne biedziła bym się tam jeszcze ze 2 dni... Właściwie i dzisiaj odczuwam w kościach ten maraton. A jeszcze ogródek kwiatowy... Eeee, będzie dobrze!
Dziś zamiast moich upraw chcę Ci pokazać, jakie to cuda rosną cichutko w naszych mieszkankach. To znaczy moim i mojej Mamy. Radne, prawda?


            








Który storczyk jest mój a który kwitnie u mojej Mamuśki? Zgadnij!

4 komentarze:

  1. Storczyki~ najładniejsze kwiaty domowe. Sama ma w domu, aż trzy a myślę już o kolejnym :))

    OdpowiedzUsuń
  2. O rany, Dziewczyny! Nic się przed Wami nie ukryje! Tak, to jest ten różowy. Mam jeszcze inny, ale jak zaczarowany stoi i czeka. Nie wiem,na co.

    OdpowiedzUsuń