środa, 11 maja 2016

,,Czyszczenie"

Jak to jest popularne na wiosnę  ja również przeprowadzam czyszczenie moich magazynów. A wierzcie mi, jest co czyścić!  Np, znalazłam niedawno paletkę cieni, które mama ma przywiozła z wojaży zagranicznych jak miałam ze 7 lat... niestety posiadała już jedynie wartość sentymentalną, gdyż z cieni zrobił się twardy beton... Sentymenty precz! Idzie nowe! Pozbyłam się antyku. Inny zestaw, o połowę młodszy zostawiłam jednak warunkowo. Jeśli uda mi się zrobić za jego pomocą  ,,wykończenie" oczu to jeszcze sobie poleży. Jak się nie da wykorzystać - podzieli los koleżanki paletki.
Wśród szpargałów wygrzebałam również dość wiekowy lakier do paznokci. No, może nie omszały, ale ze 4 latka mu stuknęły...
Kupiłam go ze względu na kolor i o ile pamiętam nawet go nie przetestowałam...























Base&top Coat The One, Lemax Colour hot mini Flat Brusch
Lemax

Oj, trochę mnie ten test kosztował. Czasu i nerwów. Kolor fajny, krycie raczej dobre mimo upływu lat , jednak ma jakieś niebieskie glutki, których się trudno pozbyć. Za mało ich, żeby udać, ze taki zamierzony efekt. Usunąć raczej trudno.
Następna  wada - oszukaniec. Niby się już nie klei, wygląda na suchy a lekko potarty zmazuje się w niekontrolowany wzorek. Spróbuję wykorzystać jako bazę na podkład pod jakiś melanż i utwardzacz... Natura chomika górą!
Jak się tak dokładnie przyjrzałam to lakierek ma termin przydatności do 2017 roku. wobec tego nie polecam, ze względu na te niebieskie fluki, które się w nim znajdują.

6 komentarzy:

  1. Polecam nie wyrzucać a na Wielkanoc jak znalazł do kolorowania jajek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajny pomysł! Na pewno wykorzystam!

      Usuń
  2. Ja po takim dlugim czasie nie pomalowałabym paznokci, możliwe ze lakier już stracił swoje wartości a potem można mieć problemy z płytka paznokcia. Ja ostatni zaopatrzyłam się w lakiery z diamond cosmetics i sa ekstra ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ma obawy o moje paznokcie, zawsze testuję na sprawdzonym lakierze podkładowym z Oriflame, do którego mam zaufanie, więc nawet stary kosmetyk mi nie zaszkodzi. Nawiasem mówiąc w/w zielony ma jeszcze aktualny termin przydatności,

    OdpowiedzUsuń
  4. Teraz kropki i wzorki są na czasie!

    OdpowiedzUsuń