sobota, 9 kwietnia 2016

Pachnące co nieco

Dziś parę  słów o kosmetykach.
 W nowym katalogu (mam już podgląd!) zobaczyłam krem do rąk i mydełko w moim ulubionym zapachu! Jestem cała w skowronkach! Co prawda w tym zestawie nie było wody toaletowej, ale zapach jest tak trwały, że mimo to czuć go bardzo długo. Kiedyś miałam mydło w torebce, szczelnie zamknięte, a dookoła roznosił się przepiękny zapach.
W Katalogu 6 znajdziecie mydełko i krem do rąk w cenie baaaardzo promocyjnej! Często można też dostać żel pod prysznic. Seria ta nazywa się Diamenty & Perły (Diamonds & Pearls). Poniżej prezentuę Wam tę serię.





Oprócz Diamentów jest jeszcze jedna seria zapachowa, która mnie urzekła. Jest to Stardurst. W skład zestawu wchodzi woda toaletowa, krem do rąk i całego ciała, żel do kąpieli. Czy o czymś zapomniałam?




 Dlaczego tyle czasu poświęcam tym dwóm seriom zapachowym? Otóż zwróciłam uwagę, że są w ich składzie jedyne perfumowane żele pod prysznic, po których moja wrażliwa skóra czuje się komfortowo. Żadnego przesuszenia czy ,,ściądnięcia".Nie muszę używać balsamu po kąpieli , zwłaszcza, że seria diamentowa nie ma w swoim zestawie kremu ani balsamu. Przynajmniej ja go jeszcze nie odkryłam.

Diamonds & Pearls krem do rąk 31117, mydło 31116, żel pod prysznic 31115
Stardurst woda toaletowa 31870, żel pod prysznic 31871


2 komentarze:

  1. I znowu coś dla pań, a dla nas? :-(

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla Panów nowy zapach w serii North For Men np., spróbuję niedługo pokazać.

    OdpowiedzUsuń