sobota, 16 kwietnia 2016

Oriflame Now Age

 No, nareszcie nie trzeba kombinować, poszukiwać, dopasowywać! Od tego katalogu oferta full wypas dla trzech grup wiekowych! Wszystko co jest potrzebne do codziennej pielęgnacji twarzy! Zestaw o wiele tańszy niż kupowanie składników  ,,po kawałku".wszystko tak do siebie pasuje, że zmarszczki zmniejszają się o 30% w głąb, wszerz i wzdłuż! Skóra staje się również jędrniejsza. Filtr słoneczny SPF 15. Wszystko testowane i sprawdzane klinicznie. Sama też musiałam sprawdzić, zanim coś o tym napiszę.
Więc wybadałam, że dla mnie taki zestaw jest idealny. Nie uczula mojej wrażliwej cery, natomiast fajnie nawilża. Podoba mi się zapach wszystkich trzech zestawów, dla pań bardzo młodych, dla osób z nieco większymi potrzebami oraz dla pań w wieku 40+. Kosmetyki dobrze sie wchłaniają, niezależnie dla której grupy wiekowej są przeznaczone.
Wzięłam kalkulator, aby zakończyć moje rozważania jakimś mocnym akcentem i się udało! Po zliczeniu cen kosmetyków które w tej chwili używam okazało się, że sporo przepłacam! Now Age starcza przecież na 3 miesiące...
Jeśli zechcecie dowiedzieć się czegoś więcej, proszę o kontakt, zorganizuję małe spotkanie z ekspertem.
Chcesz obejrzeć kosmetyki, o których piszę?Kliknij w napis poniżej.
Oriflame


1 komentarz: