niedziela, 10 kwietnia 2016

Teścik

Dwa dni temu testowałam balsam do włosów. Oczywiście dobrałam kosmetyk który przeznaczony jest do włosów farbowanych,  gdyż próbuję zatrzymać resztę koloru, który mi się podoba. Chciałam sprawdzić osobiście, czy tego typu kosmetyk trzeba spłukiwać, czy też można pozostawić go do wyschnięcia. Pytało mnie o to kilka klientek.
 Nałożyłam niewielką porcję kosmetyku na umyte świeżo włosy i wmasowałam go. Pozostawiłam fryzurę do wyschnięcia.
Jak myślicie, co się stało z włosami?

4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Nie, Mietku, zostały na miejscu, ale....

      Usuń
  2. Pewnie wyglądały nieciekawie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo brzydko! Sztywne, ciężkie i posklejane, jakby miesiąc nie widziały szamponu!
      BALSAM SPŁUKUJEMY! Innej opcji nie polecam!

      Usuń