czwartek, 31 marca 2016

Z ostatniej chwili...

Znowu chcę Wam coś pokazać.




















Czy ktoś z Was domyśla się, co to za lilijki? Otóż to...takie wczesne  tulipany! Nigdy bym nie zgadła! Dopiero ich właścicielka mnie oświeciła. Może się takich też doczekam, pani obiecała się ze mną podzielić!

Tymczasem ja się z Wami podzielę czymś, co mi sprawiło niemałą przyjemność. Jedno z moich dzieci stwierdziło, że ja to zawsze widzę w ludziach dobre strony i w każdej sytuacji znajduję coś dobrego. Miło mi, że to docenił!
Poza stroną etyczną ma to też inny aspekt. Wiem, że wpadłabym w depresję, widząc dookoła tylko zło tego świata! Jeśli nie można zrobić by był idealny  to choć trzeba dążyć do względnej równowagi!
Tak myślę na własny użytek. A jakie jest Wasze zdanie? Szukać w życiu czarnego, czy białego?

3 komentarze:

  1. Białego i dla tego wykonuje taka a nie inna prace Ale również na własnej skórze wiele razy się przekonałam, że dobroć uprzejmość nie popłaca Jak to mój ślubny mówi "masz dobre serce to d... twardą"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety coś podobnego mówi mój małżonek...

      Usuń