piątek, 26 lutego 2016

Torebka Daisy (Kod: 28804)

Dzisiaj dla odmiany chcę Wam zaprezentować torebkę. Nietypowy, fioletowy kolor. Niezbyt wielka. Dla osoby ceniącej elegancję i fantazję.

Torebka Daisy
Właściwie nie zwracam zbytnio uwagi na tę część firmowej oferty. Dla mnie torebka to musi być solidny, pakowny sprzęt, który udźwignie katalogi, próbki i masę niepotrzebnych drobiazgów. Jednak jest też strona życia wymagająca elegancji i  szyku, kiedy trzeba wyglądać jak milion dolarów.Wtedy właśnie przydaje się takie cacko. Torebka ładnie wykończona, elegancka  a do tego fajnie ,, urządzona" wewnątrz. Kieszonki, przegródki.
Dokładnie obejrzałam tę torebką z każdej strony i... Też sobie zamówię! Jeszcze przez 3 dni będzie dostępna w katalogu!

2 komentarze:

  1. Torba w rzeczywistości nie jest taka olbrzymia jak wynika z opisu. Kościółkowa, a nie na codzienne zakupy. Nie należę do wielkich osób, bałam się, że mnie przytłoczy.Jestem bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń