środa, 6 stycznia 2016

Dzisiaj nie przy żłóbku...

Dziś w Radzyniu, jak w wielu miastach Polski odbył się Orszak Trzech Króli. Jak zwykle było to wielkie wydarzenie, religijne, duchowe a również estetyczne.Trzeba się było bardzo natrudzić, żeby to wszystko ogarnąć. Musicie mi wierzyć na słowo, że warto było być tam razem ze wszystkimi , wiernymi albo tylko ciekawskimi. Ja dziś nie mam zdjęć z tego wydarzenia. Zdam się na fachową pomoc, oto link;
http://iledzisiaj.pl/index.php/aktualnosci/7171-swieto-trzech-kroli-2016-w-radzyniu-podlaskim.html

A to moje dzisiejsze modelki... Jak już wracałam do domu.









3 komentarze:

  1. Eeee, te modelki to chodzący rosołek! Teraz by wyszedł najtłustszy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mężczyźni widzą świat z pozycji brzucha? Całe szczęście, że te kaczki są dość sprytne!

      Usuń