poniedziałek, 11 stycznia 2016

Przeminęło!

Czasem zdarzają, się podróże sentymentalne. Właśnie taką przeżyłam. Jejku , kiedy byłam naprawdę ładna i młoda! Zastanawiam się, dlaczego  widzę to dopiero po tylu latach? Trzeba było wieków, żeby pozbyć się kompleksów. Mąż kiedyś pełen życia i szalonych pomysłów. Rodzice jak modele na fotkach z żurnali. I nawet babcia taka śliczna, a przecież od kilku lat już jej z nami nie ma.
Wszystko się zmienia, przemija. Czy tylko mnie żal minionego?  Nawet lat gdy byłam brzydkim kaczątkiem?
I pomyśleć, jaka siła tkwi w starych, niemodnych fotografiach...

5 komentarzy:

  1. Dlatego staram się co 3 m wybierać zdjęcia do albumu i spacerek do fotografa odbiór zdjęcia i do albumu: ) A za kilka lat powiem "kochanie ale laska była ze mnie: ) a teraz paszczecik ;)"ha ha ha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam Twoje starsze zdjęcia i jakoś zmian nie widzę!

      Usuń
  2. Często lepiej czujemy się w obecnym wydaniu, niż kiedyś.
    Nie chodzi tu o młodszy wygląd tylko o większą świadomość siebie ;-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, ze taka mądrość spływa na nas zazwyczaj, gdy TEORETYCZNIE połowa życia przeleciała! :-(

      Usuń
  3. Ja jestem zawsze śliczna, wystarczy spojrzeć w lusterko!

    OdpowiedzUsuń