niedziela, 8 listopada 2015

Niebezpiecznie ciepło

Nareszcie trochę oddechu po ciemnych, zimnych dniach! Dziś w domu bardziej ponuro, niż na dworze. Wieje jak diabli, zdaje się, jakby wiatr zdecydował , że usunie wszystkie drzewa i  pozrywa dachy. Na szczęście robi to z ciepłym, letnim wdziękiem ... Gdzieś tam pozrywane te dachy,drzewa połamane, kilku ludzi ucierpiało. Prognozy dają nadzieję na jutro. No, dla tych, co im pozrywało to marna pociecha! Jutro ma wiać trochę słabiej...
Chciałam pokazać wam mapkę pogody, okazało się, że to dla mnie za trudny orzech do zgryzienia!
Jaką pogodę wolicie jesienią, czy wiatr zimno i słońce czy też pochmurną słotę i ciepło?

Temperatura aktualna - Polska

4 komentarze:

  1. mieszkam w Gdańsku i u nas właśnie z soboty na niedzielę tak wiało w nocy, że kilka razy budziłam się, bo było tak głośno...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W mieszkaniu było znośnie, na dworze nas nieco nosiło, jednak przestraszyłam się, gdy weszłam na strych. Waliło i dudniło tak strasznie, jakby się wszystkie dachówki pourywały. To na Lubelszczyźnie
      Na szczęście jednak dach pozostał na swoim miejscu..

      Usuń
  2. Dzisiaj byłoranobiało, pewnie idzie zima! :-(

    OdpowiedzUsuń