poniedziałek, 2 listopada 2015

Dziś na słodko

Miałam dziś motywację! Coś za mną chodziło! Leń za mną chodził. Ochota na słodkości też się do mnie przyczepiła. Piec mi się nieeeeee chciało! Wobec wielkiej chęci na łakocie i realnego zagrożenia w postaci odwiedzin teściowej zmobilizowałam całe swoje siły i stworzyłam TO ! Nie musiałam piec, było gotowe w parę chwil! W parę chwil też znikało. Śmiało mogę stwierdzić, że to był strzał w dziesiątkę!
Teściowo, żałuj!



A teraz kto poznał , co to za dzieło?


7 komentarzy:

  1. Szkoda, że nie dałaś przepisuj, bo jak tak szybko do zrobienia i łatwo to coś w sam raz dla mnie ;)
    Pozdrawiam,
    www.magdalenaklak.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówisz - masz! Oto mój blok!
      200 g margaryny lub masła, niepełna szklanka mleka,1 szkl. cukru,1 mleko w proszku,3 lub 4 łyżki kakao, zależy jak ciemny chcesz blok.Do tego 200 g herbatników i to wszystko.
      Margarynę rozpuszczam z mlekiem w rondelku a sypkie składniki (cukier,kakao, mleko w proszku,mąkę) mieszam. Wsypuję po trochu do maślanego płynu i mieszam. Potem wrzucam pokruszone ciastka, Potem napełniam foremki i jak wystygnie, można jeść.

      Usuń
  2. u mnie taki blok czekoladowy kojarzy się z dzieciństwem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też pamiętam go z dzieciństwa! Za kilka lat będzie to także wspomnienie moich dzieci, może tradycja nie zginie?

      Usuń
  3. Moja mama daje też orzechy, jak nam się chce wyłupać oczywiście!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można dodawać różne bakalie, oprócz orzechów np. rodzynki, skórkę pomarańczową itp. Ja lubię wersję najprostszą.

      Usuń