niedziela, 22 listopada 2015

Formularz zgłoszeniowy

Oj stęskniłam się za tym moim blogiem! Komputer mi bzikuje a czasu brak, żeby go przechytrzyć. Jak się niektórzy zorientowali okres przedświąteczny się zaczął a wraz z nim promocje.
Oriflame też promuje, i to przez cały miesiąc. Kto ciekawy lub spragniony mojego towarzystwa może mnie spotkać w Radzyniu w Tesco. O jakiej porze? A to różnie.Jako jedyna z hostess mam nienormowany czas pracy.
Są fajne pomysły, każdy z konsultantów ma swój sposób promowania i własny pomysł na nagrody.Mam nadzieję, ze już nikt nie będzie mówił, ze w Radzyniu nie ma konsultantów!
A nagrody? Kto na nas trafi, ten się dowie!
Ja czekam jutro przed południem.

No dobrze, a o co chodzi z tym formularzem? Otóż jest to szansa aby zostać Klubowiczem Oriflame. Jeśli mieszkasz poza moim miastem i trudno Ci mnie znaleźć. Wypełniasz tabelki po prawej stronie ekranu i najpóźniej nazajutrz możesz składać zamówienie!
Co Ci to daje? 20% zniżki za wszystkie kosmetyki z Katalogu. Promocje poza katalogiem, czasem nawet 80% taniej. Prezenty za osiągnięcia... A przede wszystkim stały dostęp do najlepszych szwedzkich kosmetyków i oszczędność czasu. Tak! Nie musisz chodzić od sklepu do sklepu,wszystko masz w Katalogu, zamawiasz np. przez internet i czekasz aż Ci dostarczą do domu... A jeśli nie odpowiada zapach czy sąsiadka kupiła taki sam a nie lubisz powtarzać tego, co mają inni zwracasz produkt, nawet gdy jest zaczęty i masz kasę z powrotem! No tak dobrze to nie ma w żadnym sklepie! ;-)
Ja natomiast jestem zawsze do dyspozycji, jeśli potrzebne będzie wsparcie.

2 komentarze:

  1. A ostatnio stał tam jakiś pan! Gdzie nasza Pani Gosia?

    OdpowiedzUsuń
  2. Mamy dyżury na zmianę .W promocji bierze udział dwóch panów i obydwaj są bardzo kompetentni! Na temat kosmetyków Oriflame wiedza więcej, niż niejedna kobieta! :-)

    OdpowiedzUsuń