środa, 4 listopada 2015

Docenili też Gosię!


Znalezione obrazy dla zapytania mgła nocą
zdjęcie www.Foto Peszko.pl

Czy szliście kiedyś odludną drogą w gęstej mgle? Dookoła ciemnica, nie widać śladów życia, żadnych świateł, w ogóle nic nie widać. Idziesz przed siebie i nie wiesz, czy droga się pod nogami nie skończy, czy nie wleziesz na jakiś krzak albo może wpakujesz się do rowu? Mówię Wam, niesamowite wrażenie!
Przejeżdżające samochody zwiększały dezorientację, oślepiając dokładnie.Dopiero po jakimś czasie dostrzegłam w oddali ww.widok. co prawda to nie jest zdjęcie z mojego spaceru ale tak to wyglądało. Jeszcze tylko dłuższa chwilka i dotarłam do parkingu, gdzie zaparkowałam swój rower. Byłam bezpieczna!
I właściwie sama nie wiem, co bardziej zapamiętam, czy imprezę w Lublinie, czy ten niesamowity powrót?
Impreza. Spotkanie regionalne, region wschodni.Dookoła luksus. Ludzi multum. Wszyscy czekali tylko na nas, a grupa Łuków pół godziny spóźnienia. Ja przykleiłam się własnie do tej grupy. Zabrali mnie po drodze.
Dzięki  spóźnieniu osoby nagrodzone ominął zaszczyt osobistych wypowiedzi przed publicznością. Bałam się tego od kiedy mój Dyrektor wspomniał słówko o nagrodach za osiągnięcia! Nie było tez czasu, żeby przetestować wystawione produkty. Nawet do toalety...
 Zamieniłam parę słów z dziewczyną, która miała lepszy wynik ode mnie. Taka sama zwykła kobietka jak ja. Czyli jak się pracuje, to nie trzeba być jakąś miss czy modelką ubraną w ciuchy od Prado!
W sumie dostałam dwie nagrody, za najlepszą rekrutację i za zdobycie 8%, kto zna Oriflame, wie o co chodzi.

















Impreza była jak zwykle dobrze zorganizowana. Mieliśmy co jeść i co pić, właściwie można było nie przerywać degustacji. Brakowało mi jednego - czasu. Miałam nadzieję, że pogadam z ludźmi, odnajdę starych znajomych a nie było kiedy. Co robić, następnym razem przygotuję plan minimum abo znajdę inny środek lokomocji.


5 komentarzy: