piątek, 9 października 2015

Spotkanie przy kawie

No i już po. Spotkaliśmy się. Miałam wielkiego ,,stresa" a tu okazało się, że dzięki moim dziewczynom poszło doskonale! Dołączyła do nas jeszcze jedna osoba. Tak jak obiecaliśmy na powitanie dostała mały upominek jak i pani, która ją przyprowadziła. Mamy w katalogu 14 właśnie taki sposób premiowania przy rekrutacji. Myślę, ze to miły gest ze strony naszych Dyrektorów!
A pochwalę się jeszcze, ze ja też dostałam prezenty! Od firmy za najlepsze wyniki w sponsoringu i od naszych Dyrektorów za kawałek dobrej roboty. Choć właściwie była to praca całej naszej grupy. Najbardziej cieszę się z płyty ze szkoleniem. Mam nadzieje dobrze ją wykorzystać!




Nie wspomniałam, ze również nasza Beatka zdobyła nagrodę! To duże wyróżnienie dla osoby, która jest jeszcze w programie powitalnym a już utworzyła fajnie działająca grupę!


Oto część naszej gromadki. Grupa zasłuchana! Zaraz  będzie kawka i nagrody...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz