wtorek, 29 września 2015

Rok szkolny otwarty!











No to wywiadówki mam już za sobą.  Nowa szkoła imponuje wielkością, ale na mój gust strasznie dużo schodów. Jak się te dzieciaki rozpędzą...
No ale w drugiej szkole też są schody, Nie ma problemu z
chodzeniem,bieganiem etc. Może jak zwykle to, co nowe ciut mnie stresuje.
Wrażenia z wywiadówek? Przede wszystkim wychowawcy przypadli mi do gustu,a to już połowa sukcesu! Po drugie omal nie weszłam do rady szkoły!
Powrót do szkoły notebooka
Ilustracja uczeńW każdym razie dużo stresu ale dobrze się skończyło. Niestety w tym tłumie nie znalazłam mojej kumpeli, a wiem, że też tam była. Miałam nadzieję na obopólne wsparcie duchowe!
Dość tych wspomnień. szykuję sie na szkolenie.W tym celu zrobię nalot na synowski komputer.Wczoraj próbowałam szkolić się na moim sprzęcie. Okazało się, że mam zainstalowany zbyt nowy system, a ta aplikacja ma skromniejsze wymogi. I bądź tu laptopie nowoczesny!

2 komentarze:

  1. A tego chłopaka to jakbym gdzies widział! Wypisz, wymaluj!..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też odniosłam takie wrażenie! Właśnie dlatego go pokazałam! :-)

      Usuń