poniedziałek, 7 września 2015

Podożynkowo

Po pełnej wrażeń niedzieli... Pusto, cicho, sennie. Młodsza młodzież w szkole, starsza w pracy... Oj, jak o tym marzyłam!
Marzyłam? A co fajnego w tym, że nie ma do kogo gęby otworzyć?
Cóż, w tej sytuacji spokojnie sobie popiszę. Nie za dużo, ale wreszcie. Ze wczorajszych dożynek nie mam ani jednego zdjęcia, wybaczcie! Tyle się działo, że nie było jak zrobić  fotek, Spokojnie, zadbałam o profesjonalną oprawę. O ile dotrzyma słowa pan, który robił zdjęcia  ,,z urzędu". Specjalnie dla mojego bloga zawarłam taką znajomość!
To były moje pierwsze dożynki na wsi. Powiem Wam, że warto było pojechać, chociaż nie obejrzałam nawet połowy przewidzianych atrakcji. Było na co patrzeć i czego słuchać. Nie dało się umrzeć z głodu i pragnienia, nawet gdy ktoś bardzo chciał! Ten chlebek ze smalczykiem,bigos, grochóweczka a nawet kawa i ciasto... I ci przystojni strażacy... (mężu, nie czytaj!)
A teraz słówko o właściwym celu naszego wyjazdu do Bork.
Pojechaliśmy zawrzeć nowe znajomości, promować Oriflame. Nie sądziłam, ze będę potrafiła podchodzić do obcych ludzi i zagajać rozmowę. Da się? Da się!
Okazało się,ze obcy nie gryzą!
Beatka zszokowała nas już na początku imprezy. Jeszcześmy się nie rozpakowali, znalazła chętną do współpracy!
Wiele osób oglądało nowości, chciało robić zakupy. Niestety, byliśmy tam w celach promocyjnych.  








Co wyniknie z zawartych znajomości, czy urośnie nam nowy konsultant?
Aaaaa... na dworze pada,w domu prąd zniknął a potem wrócił... Niedługo mieszkanie znowu zapełni się ludźmi i stracę dostęp do mojego ,,lapciaczka". Cóż, i tak muszę wybrać się do miasta, wobec tego ariwederczi ! Jeszcze tu wrócę, choć nie wiem kiedy! :-)



6 komentarzy:

  1. Pozazdrościć wyjazdu Ciszy w domu
    My teraz miasto wieś miast i tak wkoło Bo mamy trochę malin i trzeba dopilnować: ) A w tym roku kaska na pampersy potrzebna: )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem z doświadczenia, dziecko to taka mała skarbonka! A pocieszę Cię, ze im większe tym więcej ma potrzeb!

      Usuń
  2. Byliśmy całą paczką, najlepiej grali pod wieczór. Było ok,

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy w tym roku jeszcze gdzieś będziecie?

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedy jest dużo ludzi i radości to i mnie się radość udziela!

    OdpowiedzUsuń