piątek, 4 września 2015

Gosia zaczyna myśleć !

Na skutek ostatnich przemyśleń doszłam do wniosku - nigdy więcej!
Przypomniały mi się dawne czasy, kiedy mieliśmy dach nad głową, siebie i dziecko. Oprócz cukinii i pomidorów nic więcej...
Brzmi jak bajka dla dzieci? No! Tyle, że niejeden z nas pamięta takie życie. Co niektórzy to i mieszkania nie mieli. Kątem u teściów, na czyjejś łasce... Przetrwali najsilniejsi albo najbardziej zakochani. Wszak można żyć samą miłością ! Jakby tak przyszło żyć nią w tej chwili, niechybnie pomarlibyśmy z głodu...
Moje dzieci takich czasów nie pamiętają. Mam nadzieje, że nie poznają ich nigdy.I ja o to zadbam!

2 komentarze:

  1. Podobno kiedyś było lepiej! Tak zawsze mówią starsi ludzie! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było lepiej, zwłaszcza we wspomnieniach! Pamięć ludzka częściej eksponuje miłe rzeczy, głęboko ukrywa niemiłe wydarzenia.

      Usuń