poniedziałek, 28 września 2015

Łapię myśli

Unoszę się na fali. Otwieram oczy i od razu myśl, co nowego.Najpierw dzieci, tuż po tym grupa. Czy dziewczyny złożyły zamówienie, jak się udała impreza, czym nas zaskoczy nowy katalog. Przestałam się zamartwiać, że mąż ma znowu muchy w nosie. Albo, ze wczoraj ktoś powiedział coś niemiłego lub popełniłam gafę. Te moje ważniejsze tematy są chyba po to właśnie, żebym się nie miała kiedy załamać... Do niedawna przeżywałam każdą z takich spraw dniami i nocami. Każdy problem był moją osobistą porażką. Oczywiście to była moja mroczna tajemnica...Teraz - cóż, jeśli humorki w domu ciągną się tygodniami. Chcesz tracić czas? Proszę bardzo! Ja nie muszę marnować życia.Wczoraj słyszałam, co na temat mówi Ilona Felicjańska. Niby nie żaden wielki autorytet, a okazuje się mądra babka. Stwierdziła, ze pomoc innym nie może się odbywać kosztem nas samych. Wtedy będziesz szczęśliwa a także dasz radość innym. Jak robisz coś wbrew sobie ,zawsze pozostaje jakiś brak. Wszystkich i tak nie zadowolisz, a siebie zamęczysz.Trzeba czasem powiedzieć  ,,przepraszam, nie dam rady".
Wczoraj był chyba dzień ważnych wiadomości. Oficjalnie, z ambony usłyszałam to, co wiedziałam od dawna. Nie raz się mówiło, czy innowiercy i ateiści mogą doczekać zbawienia. Potwierdziło się. Tak! Jeśli żyją uczciwie, nikogo nie krzywdzą , są życzliwi to intuicyjnie wybierają drogę do Pana Boga! Nie można też potępiać par, które żyją w związkach niesakramentalnych, jeśli ludzie  są uczciwi i zgodni. Czekałam jeszcze na słowo odnośnie par homoseksualnych, ale to byłoby za dużo szczęścia!
Po raz pierwszy słyszałam takie rzeczy z ambony. Troszkę zastanawiam się, czy to wpływ nowego papieża czy też nasz proboszcz zakłada schizmę w kościele? (Chyba to się tak fachowo nazywa.)
Nie uważam się za dewotkę,ale takie rzeczy są dla mnie ważne.
A co to ma wspólnego z Oriflame? Niewiele. Tak się o prostu snują moje myśli...

1 komentarz:

  1. Teraz w ogóle się będzie działo! Ksiądz się sam przyznał, że jest homo! No,no!

    OdpowiedzUsuń