piątek, 7 sierpnia 2015

Diamentowy zapach

 

                                                                         Jak każda kobieta lubię kosmetyki. Jak większość konsultantek, na pewno nie tylko z Oriflame ,odstawiam na półeczkę co ciekawsze nowości. Nie ma w tym nic dziwnego, w końcu WSZYSCY używamy kosmetyków. Tak. Pan, Pani też! Mydło i szampon to także kosmetyk! Nie wierzę, żeby w dzisiejszych czasach był ktoś, kto się w ogóle nie myje! Ale ja nie o tym.
Więc po skończeniu wielkiej butli żelu pod prysznic zaczęłam małą buteleczkę z serii diamentowej. Może ktoś jeszcze pamięta ten zestaw. Mydełko, krem do rąk i właśnie ten żel pod prysznic.
Wierzcie mi, dopiero zaczęłam jeden, a już szukam następnego. Żele te pokazały się i znikły, jak wiele gwiazd sezonu. Może jednak gdzieś ,,dorwę" jeszcze jeden?
Moja przewrażliwiona skóra czuje się po nim bosko, żadnego swędzenia czy pierzchnięcia. Nawilżenie odpowiednie. Zapach? OBŁĘDNY! Grzechem byłoby aplikować po kąpieli jakikolwiek specyfik!
Jeśli ktoś z Was ma jeszcze na składzie taki żel, proszę...

Diamonds &Pearls ,krem pod prysznic (nr.31115),tu w towarzystwie płynu do higieny intymnej Feminelle (nr.30547), ten pachnie kwiatami magnolii.
 

6 komentarzy:

  1. Ten płyn do higieny już wypróbowany, dobry! Tego drugiego nie sprawdziłam, ale może gdzieś dostanę.

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja miałam! Miałam, zużyłam i kupić drugiego nie mogę! :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Jednak kupiłam, kupiłam na wyprzedaży! Od razu wzięłam 2! :-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ten zapach taki ładny to gdzie go kupić?

    OdpowiedzUsuń
  5. Czasem pojawia się w katalogu Oriflame. Zdobyłam 2 ale nie uleżały! Jeden sprzedałam.Jak Pani bardzo zależy to i drugi oddam, sobie kiedyś kupię...

    OdpowiedzUsuń