poniedziałek, 20 lipca 2015

Panna Młoda




Już dawno obiecywałam Wam, że zobaczycie coś niezwykłego. Własnie nadszedł ten moment. Sama pierwszy raz to widzę, chociaż  roślina rośnie u nas od wielu lat! Zawsze taka skromna, niepozorna. Szabliste liście niewiele się odcinały od reszty roślin.
Zakwitła mi JUKA!
Stoi teraz wystrojona jak panna młoda! Pędy wznosi na jakieś półtora metra. Może wypuści je jeszcze wyżej?
Moja mama co roku zaglądała, czy kwitnie. Bo u cioci taka piękna. Nawiasem mówiąc to właśnie od tej cioci z drugiego końca województwa mamuśka przywiozła sadzonkę. Było to - to malutkie jak roślinka doniczkowa. Teraz wielki okaz! A miałam już się jej pozbyć, bo kwitnąć nie chciała...
Czasem sie opłaci trochę cierpliwości!


3 komentarze:

  1. Hmm... u mnie kwitły co roku.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile miały lat jak zaczęły kwitnąć?

    OdpowiedzUsuń

  3. kiedyś miałam jukę w ogrodzie i też mi kwitła.

    OdpowiedzUsuń