niedziela, 12 lipca 2015

Sałatka z sezamem ( z kapusta pekińską )

Jakaś taka seria spożywcza mi się trafiła, ale co tam! Podam Wam przepis na rewelacyjną sałatkę! Oprócz tego, że smaczna to jeszcze można ją jeść solo albo z ziemniakami! Ja tam wolę bez dodatków, ale moja rodzinka w większości rozwojowa lub ciężko pracująca bez kartofli się nie naje!
Sałatka gotowa, ale kto obierze kartofle?



Dało się rozczytać? Na końcu pisze-doprawiamy majonezem.

Tak sałatka wyglądała:



...a tak smakowała!

7 komentarzy:

  1. Mniam, tylko zamiast octu, cytryna albo ocet winny ;-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racje, zmodyfikuję przepis! Będzie zdrowiej! :-)

      Usuń
  2. Eee tam, każdy może po swojemu, ja po prostu nie lubię octu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój mąż bez octu ani rusz: (

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak moja Pani zrobi sałatkę jarzynową, to aż się nie chce eksperymentować! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobra jest, zrobiłam na którąś niedzielę. Dziękuję za przepis.

    OdpowiedzUsuń