czwartek, 18 czerwca 2015

Kwiatki z rabatki

Jak już się Wam chwaliłam, kwiatki obsiadły moje rabaty. Po kolei jedne przekwitają, pięknieją drugie. Każdy kwiat śliczny, nawet chwasty mają swój urok. Jedno jest pewne - do późnej jesieni będzie na co popatrzeć! Sami oceńcie!

                                  



Jeden z modnych w ostatnich sezonach kolorów - tym razem na dzwonkowej kreacji!
                                                                                                                                                             

Najpiękniejszy chwast w moim ogródku, aż szkoda wyrywać...




Ukochane goździki mojej Babci, z jej ulubionymi piwoniami.Poniżej mój pupilek - goździk miniaturka.


A tu żółciutkie jak kaczuszki wiesiołki, zawsze mi poprawiają humor!




Ciekawe, co teraz zakwitnie?

14 komentarzy:

  1. Wiesiołki mam za oknem posadzone przez sąsiadkę Ale tęsknię za tymi posadzonymi przezemnie
    Przed moją pracą 😒

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesz się widokiem i nie narzekaj - pielić ich nie musisz! :-)
      Teraz masz ważniejszego kwiatuszka!

      Usuń
    2. Posiadanego przez męża:

      Usuń
    3. Ale też mi szkoda tych kwiatków które tak pielegnowalam a teraz zaciśnięte: (

      Usuń
    4. Poczekaj z roczek,twoje Maleństwo Ci wszystko poprzerywa, niech zacznie chodzić! ;)

      Usuń
  2. W domu spory czy te goździki się sieje, czy sadzi? Odp!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Siejesz raz,potem masz co roku, nasieją się same!

      Usuń
    2. Gosiu A z kąt nasienia goździków?

      Usuń
    3. Kupisz w sklepie nasiennym albo da Ci Gosia ze swoich rabatek!

      Usuń
  3. Masz całą paletę kolorów, ciesz oczęta, bo zima u nas dłuuuga i szara ;-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj cieszę! T y wiesz jak uwielbiam wszelkie barwne miksy nawet wtedy gdy większość stroi się na szaro!

      Usuń
  4. Bo Ty nie jesteś szara myszka, tylko piękny, kolorowy ptak.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Sama bym tak pięknie nie ujęła!...

      Usuń