środa, 6 maja 2015

Mamy MAJA !





Znalezione obrazy dla zapytania flaga na wietrzeTrafiła nam się niezła kumulacja świąteczna! Święto pracy, święto flagi, Maryi królowej Polski i jeszcze święto grilla! Jakby poszukać, to jeszcze coś by się znalazło! Jak na mój gust trochę dużo..  Nie wiadomo, co czcić bardziej.

W tym roku wybrałam się (jak i rok temu!) na obchody 3 maja. Narodu było jak na Boże Ciało! Tylko ludzie jakoś tak poważniej ubrani. Zgrabnie zgrane święto państwa  i katolickiej duszy. Warto było być, zobaczyć i przeżyć.
Na co dzień się o tym nie myśli, ale co by było, gdyby nadal istniał feudalizm? Nie byłoby ogólnie dostępnej szkoły, leczenia, nikt by się nie kłócił o lepsze, bo by lepszego nie znano! Właściwie nie istniałby świat, jaki mamy! To ja już wolę  ponarzekać na to co jest. Niedoskonałe, ale nasze!
Z okazji takiej świątecznej kumulacji nakazałam prezentację flagi. Pięknie wyglądała na wietrznym balkonie!



A dziś się się  rozćwiczyłam. Tak na przekór pogodzie,która ma dziś w,,, nosie całą wiosnę,..
Rozmasowałam wszystko, co się dało rozmasować, poczułam przyjemne zmęczenie. Sprawdziło się twierdzenie, że ruch jest dobry na drobne smuteczki! To dzisiaj, bo wczorajszy maraton  mógłby chyba wyleczyć depresję. Biegi na przełaj z kosiarką w pełnym słońcu to nie lada wyzwanie, zwłaszcza, gdy z nieba leje się równikowy żar!
Tak sobie zażywały ruchu dwie panie z braku dostępnej młodzieży...  Liczyłam na jakieś zakwasy, opaleniznę - nic z tych rzeczy! To po co się było tak poświęcać? No, chyba że dla świeżego powietrza!
Dziś ni tak, ni siak. Słońca nie ma, deszczyk - bywa, nawet zlewny. Na powrót słoneczka podobno poczekamy do jutra.


Znalezione obrazy dla zapytania kosiarka                                                                           



2 komentarze:

  1. Po co Ci zakwasy... widok skoszonej działki wystarczy! A uśmiech tej, której pomogłaś... bezcenny ;-))

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj tam, oj tam! Zakwasy to dodatek do akcji szczuplej z uśmiechem. Ale mama i jej działka po robocie - tego się nie da zapomnieć!

    OdpowiedzUsuń