piątek, 29 maja 2015

Nominacja

NOMINACJA

Iwonellka nominowała mnie do konkursu Liebster Blog Award, .To była dla mnie wielka niespodzianka! Prawdę mówiąc zrobiło mi się bardzo miło.Postanowiłam odpowiedzieć na wyzwanie,


 Oto zasady:


"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

A oto pytania do mnie :


Jaką książkę ostatnio czytałaś i czy polecasz? 

,,Błękitna lilia" napisana przez Norę Roberts bardzo mi się podoba, natomiast ,,Mistrz i Małgorzata" Bułhakowa był nie do ugryzienia!

Gdybyś mogła być mężczyzną jeden dzień, pewnie byłabyś...? 

Kiedyś marzyłam, żeby być chłopakiem. Myślałam, że facetom wszystko wolno a dziewczynom wielu rzeczy nie wypada. Teraz mój syn często mówi, że jestem jedynym mężczyzną w naszym domu, czyli dopięłam swego!


Jaka piosenka zawsze poprawia ci nastrój? 

,, Bo jo cie kochom " - De Press.

Z którego wpisu na blogu jesteś najbardziej dumna? 

Dumna raczej nie jestem, bo  lubię cały blog. Piszę tylko to, co mi akurat chodzi po głowie.  Ale mam inne powody do dumy. Są to moje dzieciaki, przyjaciele, przemiana, której dokonuję codziennie w moim życiu.

Ile godzin (średnio) śpisz w ciągu doby? 

7 godzin.

Gdybyś miała porównać się do jakiejś części garderoby, co to by było i dlaczego? 

Chyba kapelusz. Kojarzy się z luksusem, upiększa i może być niepowtarzalny. 

Najprzystojniejszy polski aktor to twoim zdaniem? 

Przemek Cypryański

Twój ulubiony blog prowadzony przez mężczyznę?

pl/http://www.medaliki.king22.

Najważniejszą osobą w twoim życiu jest...? 

Najważniejsze są mąż i synowie a tuż po nich przyjaciele.

Czy spotkałaś kiedyś swojego sobowtóra? 

Nie, ale o kilku słyszałam.

Jakie są twoje ulubione filmy  (podaj min. 1, max 5)? 

Lubię większość komedii romantycznych.



Moje pytania do Nominowanych:



  1. Czy masz wielu  przyjaciół, czy też jednego, ale "na śmierć i życie"?
  2. Czy lubisz gotować? Jeśli tak,jakie jest Twoje popisowe danie?
  3. Jak spędzasz wolny czas?
  4. Gdzie najchętniej spędzasz urlop (wakacje) ?
  5. Jaki znasz język obcy?
  6. Jakie jest Twoje hobby?
  7. Czy masz w domu zwierzaka?
  8. Jakiego nauczyciela (profesora) najczęściej wspominasz i dlaczego?
  9. Jaki masz sposób na chandrę?
  10. Co chciałabyś mi o sobie powiedzieć? 
  11. jakie miasto lubisz najbardziej?

A oto osoby nominowane przeze mnie (lista urośnie do 11 osób) : 

Fajnie piszecie, chciałabym się o Was czegoś jeszcze dowiedzieć. Będzie mi bardzo miło, jeśli podejmiecie wyzwanie. Można podać odpowiedzi tutaj, lub na swoim blogu. Wtedy poproszę o wiadomość (np.link) gdzie jej szukać.

Ps, Od razu podałam linki na blogi, żeby moi przyjaciele też mogli do Was zajrzeć!

    9 komentarzy:

    1. To ja jestem do tego Przemka podobny! :-))
      Czy do tej zabawy trzeba koniecznie być blogerem? Też zadałbym parę pytań!

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Możesz dołączyć do zabawy, przecież to zabawa! Jak chcesz odpowiedz tez na moje pytania.

        Usuń
      2. Wrzuciłem na Google +,dam znać jak wymyślę swoją listę i pytania. :-)

        Usuń
    2. Wracając do wyborów, ale tych poprzednich. Zamknęli bezpłatną gazetę Grot, która była kilkanaście lat, redaktorzy na bruk. Dom Kultury w Radzyniu dyrektor i jeszcze ktoś na bruk. Też w Radzyniu kierowniczka biblioteki na niższe stanowisko. Niepoprawni politycznie! A u nas też nie ma co gadać! I jak wierzyć w wybory, kiedy znowu wracają czystki polityczne? Następne wybory to ja oleję!

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Nie skomenutję, choć długo nad tym myślałam i wyciągnęłam wnioski!

        Usuń
    3. Człowieka można poznać nie tylko z tego, co pisze ale jak odpowiada i jakie zadaje pytania. :-)

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Masz rację! /mam nadzieję,ze pokazałam się z nienajgorszej strony?

        Usuń
    4. Odpowiadam:
      http://pracowniastwory.blogspot.com/2015/06/jest-ciepo.html

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Pani Magdo, dziękuję za udział w zabawie! Wszystkim czytelnikom polecam ,, Pracownia sTwory", blog emanujący pozytywną aurą!!














        Usuń