środa, 22 kwietnia 2015

To te testy!


                                                

Znalezione obrazy dla zapytania pióro i kałamarz






Obiecałam, ale nie dotrzymam! Po prostu nie wytrzymam! Muszę rzec choć słowo. Cała w nerwach jestem. Taki czas! Najpierw 6 klasy testy, potem gimnazjalne, i do bierzmowania niedługo! Dzieci to znoszą bezboleśnie. Największy problem - co mam na siebie włożyć! Jak się okazało to nie tylko babski kłopot.
Kupić, czy coś znaleźć w domowych szafach?  Właściwie ,,garniaczek" potrzebny raz na kilka lat a chłopiska rosną... Ogarnęliśmy temat. Każde dziecię jak malowane, Sprawdzałam wczorajsze testy - z polaka nie było tragedii. Jeśli młodzi wiedzą z lekcji tyle co ja , 90%  u każdego murowane!
Znalezione obrazy dla zapytania pióro i kałamarzZaznaczmy, że moja szkolna edukacja skończyła się lat temu.... A, co będę liczyć!        Tu mowa o jęz.  polskim, się nie wymaga rachowania! 

2 komentarze:

  1. Jak były testy wszyscy w domu chodziliśmy jak nakręceni.

    OdpowiedzUsuń
  2. W naszej rodzinie to mama ma patent do przeżywania! :-)

    OdpowiedzUsuń