czwartek, 30 kwietnia 2015

NAGRODA

Nie uwierzycie, jaki wczoraj miałam dzień! Od rana w biegu, termin gonił termin, cały czas galop! Ale nie zawaliłam ani jednej sprawy! I za tę kumulację obowiązków dostałam nagrodę! Kto by pomyślał!
Skarby moje miały wielkie obiekcje. Ze nie takie parametry, że drogo, a po co te raty? Już sama zaczęłam się zastanawiać, czy warto. Ale pomyślałam ryzyk - fizyk. Będzie dobrze jak się uda, jak nie to też płakać nie będę!
I teraz stoi tu sobie budząc sensację domowników. 
Nawet mój największy krytyk stwierdził, że spodziewał się, że sprzęt będzie gorszy!
Ja jestem na etapie zapoznawczym, ello, mam na imię  Gosia...



12 komentarzy:

  1. I brawo!!! Czasem cudzy mężowie się przydają...zwłaszcza jeśli ten cudzy, to szwagier ;-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, że go doceniam! Natomiast moim panom głupio...

      Usuń
  2. Gosiu nowy nabytek Super
    czekam na zdjęcia twoich rękodzieł
    Ps zrobiłam pierwszy wpis ale zapomniałam wpisać tytułu WYBACZ :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam Twojego posta! Udało się! Tytuł - wygląda dobrze! Moje robótki waśnie dzisiaj pokażę,
      Post Dory i moje rękodzieła:
      Po-rodzinie.blogspot.com

      Usuń
  3. gratuluję nowego sprzętu ;)
    w wolnej chwili zapraszam do mnie ;) zachęcam do komentowania i obserwowania ;)

    pozdrawiam!

    http://books-jewellery-leisure.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny , komentarz i zaproszenie! Oczywiście odwiedzę i zostawię ślad!
      Również pozdrawiam!

      Usuń
  4. Uwielbiam Twój wpis... Super. Czy byłaby możliwość abyś sprawdziła naszego bloga www.blondynkitezgraja.pl i być może dała w komentarzu parę rad odnośnie pisania ? Oceń też proszę najnowszy wpis poświęcony relacji z targów Pyrkon na które pojechaliśmy po raz pierwszy jako Blondynki Też Grają http://blondynkitezgraja.pl/pyrkon-2015-relacja/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie zajrzę na Twego bloga, dzięki za zaproszenie! :-)

      Usuń
  5. . Dobry sprzęt do domowego użytku. :) Gratuluję nagrody.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygląda jak HP. Ja mam i mi służy!

      Usuń
    2. To jest HP, dokładnie 250 G3. Jak na moje umiejętności - sssuper!

      Usuń