środa, 15 kwietnia 2015

Filozofia domowa

Świat od wieków jest tak urządzony, że coś odchodzi robiąc miejsce dla czegoś innego... Mody się wymieniają, chmury odsuwają robiąc miejsce dla pogodnego nieba. Odchodzą też ludzie, by przyjść mogło nowe pokolenie! Ktoś płacze bo odeszła mama, w tym samym czasie kto inny cieszy się z dawno wyczekiwanego dzieciątka! Czy to jest reinkarnacja? W pewnym sensie - tak! Siła życiowa jest przekazywana wciąż dalej i dalej, nawet wśród ludzi i zjawisk bezpośrednio nie mających ze sobą związku! Myślę, że ludzie widzieli te powiązania od prawieków, stąd mity, wierzenia i baśnie...
Ja jako taki domorosły obserwator wciąż widzę i się dziwie, jak mądra jest moc, która kieruje tym całym światem! Każdy może Ją nazwać po swojemu, dla mnie to Bóg!


Foto: Wrzuta

Wiele razy spotkało mnie coś niezwykłego.  Z dziedziny  : mówisz - masz!
 Zaczęło się dawno, dawno temu. A  może jeszcze dawniej. Najbardziej pamiętam wielki bal, na który pilnie potrzebowałam partnera. Miałam tylko parę dni i nic nie wskazywało, że sprawa się rozwiąże. I...w ostatniej chwili ,,przywiozłam sobie' chłopaka!
W ostatnich dniach wiele zaprzyjaźnionych osób szukało panaceum na różne problemy. Zwłaszcza zdrowotne.I wczoraj znajoma wręczyła mi słoiczek z tajemniczą zawartością. Skąd moga wiedzieć, ze na taki specyfik polowała połowa moich znajomych, którzy nawet się nawzajem nie znają?
Czy to zasługa Opatrzności?
 Mnie pozostało zadbać, żeby ten prezent trafił do osób, które go potrzebują!



3 komentarze:

  1. Oj ja też wiele razy mówiłam w myślach "Boże, zrób coś" i kurcze zawsze jakoś sprawa się rozwiązywała. Raz wspaniale, raz po prostu lepiej, ale tak było. Nie jestem typem osoby leżącej pod krzyżem, ale wierzę w Boga i chyba on to czuje, mimo mojego grzesznego życia, powiedzmy "na boku" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też tak mam! Moja babcia mówiła, że Bóg wie, kiedy spełniać nasze prośby. I często mi się dzieje takie ,,spełnienie" jak już mi się odechce, a wychodzę na tym dobrze! :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje zachcianki czasem się spełniają, ale nie zawsze.

    OdpowiedzUsuń