sobota, 21 marca 2015

Zaćmiło niektórych!

Znalezione obrazy dla zapytania częściowe zaćmienie słońcaJakoś to tak wyglądało! Tyle, ze u nas było bez chmur.

 Tak sobie złośliwie kojarzę, że niekoniecznie czekać cudów na niebie, żeby takiego cudu doświadczyć, w pełnej okazałości! Bo zaćmienie może mieć rożne formy. Najmniej dokuczliwe jest to, które widzieliśmy wczoraj. O wiele gorsze jest takie, którego nie widać, a skutki odczuwamy przez lata! Na ten przykład na egzaminie, kiedy totalna pustka w głowie... Albo podczas wyborów życiowych, kiedy wszyscy mówią NIE, a Ty robisz na odwrót. Potem auto się psuje i serwisu brak, mąż się wścieka a nie stać Cię na remont generalny a telefon trzeba wyrzucić, bowięcej w naprawie niż w użytku.
Sama na sobie sprawdzam co raz tę teorię, więc wiem, że jest prawdziwa. 
Wracając do słońca. Tym razem obejrzałam je bez utraty wzroku. Syn znalazł szybkę od maski spawalniczej, Próby patrzenia przez okulary albo brązową szklankę nie zdały egzaminu.
W każdym razie mamy już wiosnę.Teraz nikogo nie zdziwi kępa krokusów albo dajmy na to bocian. i co ja teraz  będę śledziła? Sledze-nie małżonka nie wchodzi w rachubę, to powinna być
przyjemność
 Wczorajsze cuda i dziwy źle wpłynęły na moje życie. Jakoś się wszystko posypało. Na pocieszenie mam tylko, że kilka osób właśnie wczoraj skarżyło się na taki galimatias życiowy. Mam nadzieję, ze z powrotem księżyca na właściwe tory i reszta powróci do normy!
O, jest się czym cieszyć! Za trzy godziny zajęcia!!!


Znalezione obrazy dla zapytania wiosna

... 

2 komentarze:

  1. Mnie zaćmiło dopiero wczoraj, jakeśmy ze śwagrem... Ale cicho, bo się kobieta dowie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj tam, oj,tam! Pewnie się od razu połapała! Myślisz, że kobiety zawsze robią raban? A może tak do notesika i argumencik na trudne czasy?

    OdpowiedzUsuń