środa, 4 marca 2015

Nowe, nowe i...dobre



No dobrze, naobiecywałam, trzeba więc się wywiązać! Zapraszam do krainy nowości Oriflame!



Glacier Rock 
Nowością numeru jest propozycja dla panów. Woda toaletowa Glacier Rock to kontynuacja bardzo popularnej serii. Wszystkie mądre opisy wymieniają w nucie zapachowej cytrynę, ogórek i bursztyn naturalny.sprawdziłam - pachnie bardzo świeżo, polecana jest dla osób aktywnych, sportowców.
co prawda trwałości jeszcze nie testowałam, ale to idealny prezent dla mojego syna -ta nuta zapachowa jest jakby dla niego stworzona!











Woda toaletowa My Naked TruthTeraz słowo do pań! Nowość poprzedniego katalogu niewątpliwie nadal nowością jest. My Naked Truth, bo o niej mowa ma już grono fanek. Gdy sprawdzam zapach - czuję kwiaty, słodko ale nie mdło. Jest akcent orzeźwiający, czyli dla każdego coś...

Zaczerpnąwszy z mądrości: kwiaty dzikiej róży bergamotki i jabłoni mieszają się ze świeżością liczi i moreli, przechodząc  w zapachy kwiatów bawełny, cedrowca i drzewa sandałowego.Przy tej różnorodności są to perfumy delikatne, romantyczne.
Ktoś się bardzo napracował nad połączeniem tylu zapachów Jak na mój nos, efekt niezły.
Na Dzień Kobiet to strzał w dziesiątkę!





Woda toaletowa My 

Naked Truth








A oto jeszcze jedna nowość!Tym razem prezentuję Wam całą stronę z opisem, nie znam jeszcze tej działania, bo cieplutka i nie było kiedy ocenić, dlatego będę wdzięczna za wszystkie opinie!

7 komentarzy:

  1. To ja poproszę te 2 wody My Naked Truth dla mojej niewiasty a i mama się uparła.Jakiś priorytet może, Aby doszło na poniedziałek! Adres ciągle ten sam,zapłacę przy odbiorze.Aha, hasło NA DZIEŃKOBIET

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za chwilę spakuję i wysyłam! możne dojdzie na czas!

      Usuń
  2. Szkoda, że ta promocja tylko na damskie perfumy.Ja jeszcze to Glacier Rock poproszę, chłopak się ucieszy .Na Dzień Mężczyzny mu dam. Da się wysłać razem? ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście, ale na Glacier trzeba poczekać, ma dotrzeć w poniedziałek... :-(

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za perfumy, moje Panie powiedziały, że z buteleczki pachną jeszcze lepiej niż na próbce! :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie buteleczki dotarły bez szwanku.Zapachy śliczne chłopak też zadowolony.Czy kasa dotarła?
    Będę wyglądała następnej takiej promocji! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko w należytym porządku! Pieniążki są, super promocji na razie nie ma. Ale przy jakiejś fajnej okazji coś wymyślę!

      Usuń