wtorek, 17 marca 2015

Kursujemy!

 Panie, Panowie! Dziś chce się podzielić swoją małą radością. Zapisałam się na ten kurs i to był STRZAŁ W 10 ! Mąż co prawda nie podziela mojej euforii, ba - wręcz toczy ze mną wojnę ale ja swoje robię i mam z tego masę satysfakcji! Czuję, ze to jest krok do przodu i nawet taka pani starsza jak ja może się rozwijać. Na poprzednim kursie rzucono nas na głęboką wodę. Tak od razu buchalteria  i egzaminy a niektórzy z nas po raz pierwszy siedli do komputera! Poradziłyśmy sobie elegancko! Teraz wszystko po kolei, od stworzenia świata. Dla mnie w większości powtórzenie materiału - na razie. Panie które zaczynają też nie maja problemów. Moja mama jest w siódmym niebie, tak jak i ja.
Jestem  podkręcona i myślę tylko,co nowego przećwiczymy następnym razem? A czeka nas praca ze zdjeciami, blogi, pliki...I na to tylko dwa weekendy...

3 komentarze:

  1. Szalejecie ;-))
    Pilnuj mi Mamusi !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mamusia się sama upilnowała, na świadectwie celujący! :-)

      Usuń
  2. A mój kurs został zawieszony i nie wiem, czy w ogóle dojdzie do skutku!:-(((

    OdpowiedzUsuń