niedziela, 8 marca 2015

Dzień dla kobiet

Jak się Wam zaczął ten świąteczny dzień? Czy wolicie tradycję i kwiatuszek prosto z serca, czy tez lepiej nie zaczepiać , żeby nie narazić się na kolce?
Mój syn mówi, że równouprawnienie kończy się, gdy trzeba wnieść lodówkę na drugie piętro! Czy ma rację?
Ja osobiście jestem umiarkowaną feministką. Znaczy, ze nie pozwalam nikomu za siebie decydować, natomiast podział prac zależy od możliwości fizycznych a nie kulturowych. I tak nie mam nic przeciwko kobiecie przy łopacie albo za kierownicą ani nie buntuję się, gdy pan gotuje, sprząta lub bierze urlop tacierzyński. Jak da radę - czemu nie?
Nie zmienia to jednak faktu, że jednak jesteśmy tą słabszą i zazwyczaj piękniejszą częścią świata i to warto, panowie, docenić!






Przewidziałam, że sytuacja w moim domu będzie jak zazwyczaj, wiec tym razem zabawiłam się w Gosię - Samosię! Kwiatuszek mam! Prawda, że śliczny? Fotka taka średnia, ale Młody oprotestował inne odbitki, bo w tle widać było graffiti Dużego. Ze niby  nie na miejscu...
Tydzień temu zrobiłam sobie jeszcze fajniejszy prezent.  Wzięłam udział w Magicznej Przemianie Polek. Myślałam, że właśnie dziś pochwalę się efektami. Cóż, fotki jeszcze nie
gotowe a mnie skręca z ciekawości!  Co to właściwie było? Otóż zrobili piękny makijaż, dobrali kreację i fryzurę  a potem była sesja fotograficzna! W Przemianie brało udział 40 pań. To sztuka tak się nimi zająć, żeby wydobyć to, czego na co dzień nie widać. Ja jestem odważna niewiasta, ale nie wybrała bym dla siebie ani tej fryzury, ani kreacji. Wiadomo, jak przemiana, to na całego!
Czekam wiec niecierpliwie na te zdjęcia, może wprowadzę jakieś zmiany? Makijaż już ,,przerobiłam", bo był śliczny do samego wieczora. Udało mi się go skopiować! Pani kosmetyczka dała mi też parę wskazówek, jakie kosmetyki i kolory są dla mnie najlepsze.
I tylko mój mąż nadal chodzi jak struty. wszak żona wykopała rodzinkę na obiad do teściowej a sama oddawała się przyjemnościom i rozpuście!.
To sobie ponarzekałam, tymczasem Markowa Poczta Kwiatowa bukiet mi dostarczyła! 

1 komentarz:

  1. Wszystkim Paniom po 100 lat życzę! No, z okazji ich święta! :)

    OdpowiedzUsuń