środa, 25 marca 2015

Co mnie urzekło

Dopiero co leżał śnieg, dziś temperatura iście letnia...Co Wam będę opowiadać, wszyscy widzicie to tak jak i ja. Na dworze ciepło, porządki przedświąteczne  - wrą (wrzą?) No, w stanie wrzenia. W moim oriflame wręcz ogień!
Mamy od wczoraj nowy katalog, a w nim gorąca nowość,  tusz ,,otwierający" oko. Serio! Już wypróbowałam! Naprawdę oko wydaje się większe, jakby szerzej otwarte. Tusz wprowadza nas do krainy promocji a kropkę nad ,,i" stanowi przecudny zapach z przedostatniej strony... Piszę właśnie o nim,gdyż urzekł mnie zapach.Jestem sentymentalna, a perfumy te przenoszą mnie do szczęśliwego dzieciństwa...
Wczoraj na warsztatach kosmetycznych w sali biblioteki zastanawiało sie razem ze mną kilka pań. Wiem już, ze zapach kojarzy się z ogrodem, ale z czymś jeszcze!
Myślę nad tym, odkąd powąchałam próbkę i nie mogę sobie przypomnieć co konkretnie tak pachniało?Może ktoś z Was kojarzy ten zapach?

Podaję Wam namiar.zajrzyjcie, na pewno zainspiruje Was do odwiedzenia ulubionej konsultantki,żeby sie przekonać u źródła?
Zaczynamy Katalog 5, w którym znajdziecie naszą nowość, Tusz do rzęs The ONE Eyes Wide Open, który optycznie otwiera oko!Zapraszamy na krótki video tutorial Jonasa Wramella i do oglądania Katalogu: http://bit.ly/1C88dVq

Posted by Oriflame on 24 marca 2015
Dziś film w wersji obcojęzycznej! Poza granicami katalog oriflame wygląd tak samo!



2 komentarze:

  1. Ja myślałam że za granicą kosmetyki firmy są inne niż u nas.. Okazuje się, ze traktują nas jak innych! :-)

    OdpowiedzUsuń