poniedziałek, 30 marca 2015

Czas pożegnać...


Widzicie? Mam! Ukończyłam kurs! I jeszcze zaszczepiłam bakcyla w mojej mamie! Też zdała, chociaż do kompa dotknęła się dopiero na tych zajęciach...Cała grupa ukończyła kurs perfekcyjnie!

Rok temu do głowy by mi nie przyszło, że jeszcze kiedyś znajdę się w takiej zgranej paczce. Myślę, że koleżanki i koledzy są podobnego zdania? 






Myślę, że to duża zasługa pani Eli , naszej
trenerki.I nowi i drugoroczni czuli się świetnie! To było TYLKO 6 dni a zdążyły nawiazać sie nowe  przyjaźnie i fajne znajomości.
patrzcie i żałujcie,że Was z nami nie było!
Na zdjęciach nasze pożegnalne spotkanie...
Ja będę je wspominała do końca życia!

(Moja mama potrzebuje teraz kompa, i co tu zrobić?)

4 komentarze:

  1. Takim to dobrze! Niezła imprezka! Widać, że Wam ze sobą fajnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Często fajne kursy reklamują się w internecie!

    OdpowiedzUsuń