środa, 4 lutego 2015

Pewne związki uczuciowe








Tak ostatnio nic - nie- robiąc zastanawiałam się nad różnymi prawdami życiowymi. Między innymi  nad przywiązaniem. Związki z ludźmi, wiadomo, opierają się na przyjaźni, zaufaniu,szacunku. Ale jak to jest z rzeczami?



Na przykład moja szafa. Mąż od dawna marudzi, żebym wyrzuciła te szpargały, a ja uparcie czekam, aż wróci na nie moda! Z sentymentem wspominam wiekowy płaszczyk! Złapałam się na tym, że planuję kupno takiego samego w obojętnie jakiej cenie. Mąż natomiast za nic nie pozbędzie się zabytkowych elektrorupieci... Mogą się przydać na części! I rzeczywiście się zazwyczaj przydają. Kiecki też w końcu przeżywają swoją drugą, trzecią młodość! Ale cena jest wielka! Nie ma miejsca na nic nowego!


Ostatnio heroicznie pozbyłam się niektórych rzeczy na tzw. szczytny cel,by  było mi łatwiej. Może jeszcze do innych sfer życia wpuszczę trochę świeżego powietrza? Może!
 Tymczasem jestem strasznie sentymentalna. Mogę lać łzy nad sprzedawanym samochodem albo filmowym romansem. A na codzień wydaje mi się, że serio traktuje życie...


A w tak zwanym miedzyczasie pokazalam Wam część prac moich ostatnich, mam nadzieję, że się Wam spodobały!

7 komentarzy:

  1. Siostra, nie martw się - takie "przydasie" to u nas rodzinne...
    A Twoje cudeńka coraz ładniejsze. Więcej fotek proszę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gosiu, ja segreguję i wyrzucam. Dzisiaj reklamówka poszła do kontenera. Skorzystała na tym moja szafa i umysł...Na to miejsce przyjdzie nowe i zgodne z kanonami obecnej mody...taki zastój niczemu nie służy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie szkoda wyrzucić jak coś jest w dobrym stanie. Poszłam na kompromis z z moimi zasadami i małe rzeczy oddałam na wieś. Tam nawet jak je spalą, to się chociaż nagrzeją, a jak będą nosić, to jeszcze milej. Ale tego, w co się wcisnę - nie oddam!

      Usuń
  3. Siostra ma rację, bransoletki coraz ładniejsze...brawo Pani Małgosiu

    OdpowiedzUsuń
  4. Pani Kasandro i Iwonko! Dzięki za uznanie dla moich bransoletek! Staram sie, jak mogę! :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Coraz inne wzory tych bransoletek. Czy się tego można nauczyć robić samemu?

    OdpowiedzUsuń
  6. Oczywiście, trzeba tylko cierpliwości (dużo) i zdolności manualnych (troszkę) :-)

    OdpowiedzUsuń