poniedziałek, 2 lutego 2015

Ferie są JUŻ!



Kolejny poniedziałek! Jak ten czas szybko leci! Czy czasami Wam się nie wydaje, że dni stają się zbyt krótkie i mijają nie wiadomo kiedy? Ja mam własnie taki  okres, że sto spraw naraz, wciąż coś robię, coś się dzieje i telefon dzwoni bez przerwy.
Nie mam pretensji do losu. No, może tylko o to, że rozdziela emocje tak nierównomiernie. Jak się zasieje nuda, to można skonać, a i tak się nic nie dzieje.
Pierwszy oficjalny dzień ferii okrasiły utarczki z dziećmi, a jakże by być mogło inaczej! I konsternacja! Jak moje dziecięce ma średnie oceny z matmy gdy rozwiązuje zadania szybciej niż ja zdążę je przeczytać? Pomijając moje szalone problemy ze wzrokiem, oczywiście!
Następne zdziwienie, że po wielu latach nieuctwa szkolnego jestem w stanie poważnie roztrząsać problemy matematyczne...
I dlaczego taki talent matematyczny jak ja zmarnował się w szkołach? No tak, pewnie program nie był dopasowany do mojego geniuszu...
W każdym razie pokrótce mówiąc to dobry początek tygodnia! Jutro ciąg dalszy atrakcji!
A jak Wam się zaczął tydzień? Też macie ferie?



8 komentarzy:

  1. Ciężka szkoła u Pani Z-daje efekty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje predyspozycje ujawnił dopiero pierwszy syn, matematyczny antytalent- super informatyk, miał to po mnie! Tzn. awersję do matmy! Po raz kolejny sprawdza się teza, że motywacja czyni cuda! W moim wypadku własne dziecko!

      Usuń
  2. mój wnuczuś, niestety leniuchował w ferie, to się robi nagminne zjawisko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pani Kasandro, moje dzieci też nie plamią się nauką ani pracą! Pod groźbą ani prośbą! Wina złego wychowania, albo - jak wolę myśleć - takie czasy!

      Usuń
  3. Witam, dobrze że ja nie mam dzieci, bo bym zaczął wariować

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myslę, że jeszcze wszystko przed Tobą! :-)

      Usuń
  4. Oj... Ty się nie martw początkiem ferii. Moi są już po, a powrót do szkoły to dopiero boli !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak zwykle mnie pocieszasz! A ja tęsknię już do ciszy...

      Usuń