piątek, 27 lutego 2015

A co Wy na to?



zdjęcie Gigapano. net

Przed chwilą zajrzałam na pewnego bloga,Pozyty Wizja. Zainteresował mnie wpis o edytowaniu zdjęć właśnie na blogach. Dziewczyna ma zdjęcia wręcz perfekcyjnej jakości! Komentarze na temat czy zamieszczać, jakie i z jakiego źródła były na prawdę różne. Jeden nurt był najsilniejszy - najlepsze własne! No tak, jak się umie robić i ma czym...Ciekawa jestem Waszej opinii. Czy wrzucać moje miernoty w nadziei, ze internet nie padnie czy też wspomagać bloga z ogólnie dostępnych zbiorów? Jest jeszcze opcja żeby zrezygnować z nich zupełnie!

10 komentarzy:

  1. zdjecia cudowne :P az miło patrzeć
    Zapraszam do mnie http://hopeinmusichim.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Chętnie odwiedzę Twojego bloga! :-)

      Usuń
  2. Rezygnacja totalnie odpada. Człowiek wzrokowcem jest i no niestety.
    Poza tym swoje zdjecia są najlepsze- jednak nie każdego na to stać, nie każdy umie.
    Zdjecia średniej jakości są ok, ale takie robione "kalkulatorem" podarujmy sobie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie... Czeka mnie więc wiele nauki! Na szczęście jest to dziedzina, której się lubię uczyć! ;-)

      Usuń
  3. Zresztą robić przyzwoite zdjęcia, które na własnym blogu będą wyglądać naprawdę nie jest znowu aż tak bardzo trudno. Wystarczy odrobina wiedzy i znajomość sprzętu, jaki się posiada :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój aktualny sprzęt -telefon Nokia x2, aparat 5,0 Mpix,,czyli zero szaleństwa! nie ma za dużo nauki, ale też możliwości mikre...

      Usuń
  4. ...nikt nie wspomina o sprzęcie(mam na myśli aparat) jakąś klasę mógłby mieć. Nie zawsze musi być to sprzęt z wysokiej półki. Ja znalazłam tz. swojego człowieka, był wtedy sprzedawca w Media, obecnie fotografuje i ma z tego pieniądze. Na słowo pieniądze, wszyscy się poruszają, a za tym idzie jego ciężka praca, walczy o wszystko. Każde zlecenie to pole walki, nie tylko talent się liczy. Moja rada- Gosiu nie szukaj po blogach, raczej wśród ludzi którzy Cię otaczają. Warto otwierać się na innych, bo obok nas są ludzie wielu talentów...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jak zbawienia poszukuję promocji lub gwiazdki z nieba. Do ludzi mam szczęście, ale nic nie może sprostać moim wymaganiom! Najlepiej, żeby to - to samo robiło fotki na zadany temat! :)))
      Tymczasem wyciskam co się da z tego, co mam.

      Usuń
  5. No i dobrze, właśnie tego Ci życzę. Ten kto szuka ten znajdzie, przypadkiem -pewnego dnia...ważne żeby się nie poddawać, albo słuchać baranów- beczących to ci się nie uda nie wyjdzie-jak takich spotkasz, uciekaj gdzie pieprz rośnie-dosłownie!

    OdpowiedzUsuń