sobota, 3 stycznia 2015

Wyniki!

Dość długo trzymałam Was w niepewności, ale już dziś napiszę,co postanowiłam!
Otóż Nagrodę dla najwytrwalszej blogowiczki otrzymuje ASIA! Za pisanie komentarzy (jest w czołówce piszących!)  ale też za promowanie bloga Babilon na swoim blogu AszyTrendy i Facebook-u !
Nagrodę dla klientki otrzyma Pani Todzia ze sklepu LUX. Pani została wybrana losowo pośród wszystkich klientek i klientów, którzy zamawiali kosmetyki przez cały rok, tzn. od stycznia do grudnia.






Mam nadzieję, że skromne upominki się Paniom spodobają! Aszy otrzyma przesyłkę pocztą, do Pani Todzi upominek zaniosę osobiście.
Asiu, potwierdź swój adres na beddi130@o2.pl!

ps.Żeby nie było posądzeń o stronniczość, dla płci męskiej też miałam przygotowane upominki !

6 komentarzy:

  1. Dzięki! Czekam na przesyłkę i życzę powodzenia w prowadzeniu bloga!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że dotrze jeszcze w tym tygodniu! :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że nie trafiło na mnie! Gratuluję zwycięzcom! (Zwyciężczyniom!)

    OdpowiedzUsuń
  4. Albo nie mam szczęścia w grach losowych...

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj tam, oj tam! kto nie ma szczęścia w kartach, ten ma w miłości! Z losowaniem tak samo! :-)

    OdpowiedzUsuń