wtorek, 20 stycznia 2015

Triumfalny powrót!






Witajcie,moi mili! Tak to mniej więcej dziś za oknem wygląda! Moja kumpela mówi, że to Bajlandia! I chyba ma rację. Biel kojarzy się z czystością, niewinnością, bajką właśnie. Brudy ukryte? No nie, akurat nie ma co ukrywać. W tej jesienio- wiośnie nie było gdzie zakopać puszek po piwie,butelek i rozmoczonych papierów. Żeby z ludźmi było tak prosto! Złego charakteru nie da się zgrabić jak zeschłe liście, czy ukryć pod najgłębszym śniegiem! Każdy musi znaleźć sposobna siebie, o ile wie, do jakiego ideału chce dążyć!
Nie ma co jednak odkrywać natury ludzkiej, i tak jest ponoć nieodgadniona!

........Dopiszę tylko, że faceci to....no, są wredni! I wyjątkowo nie chodzi tym razem o mojego męża!
Tyle się nasłuchałam o wyczynach płci męskiej, że aż mi się niedobrze robi! DZIEWCZYNY, TRZYMAJCIE SIĘ! Na facetach świat się nie kończy więc zajmijcie się swoimi potrzebami! Gotowanie obiadków i prasowanie koszul to nie jest babski obowiązek!  Potrafią to zrobić nawet moi synowie! Niech Władca stanie przy garach albo praniu, zostanie z dziećmi na parę godzin dziennie! Szybko padnie! Zobaczy, czemu zona przemęczona, niedospana i nie tak promienna jak przed ślubem! A Wy na babskie pogaduchy albo do fryzjera! 
I bez wyrzutów sumienia! Taki samiec nie zrezygnuje dla swojej kobiety z meczu albo z piwka w towarzystwie kolegów! Dlaczego zawsze kobieta ma odkładać swoje chwile przyjemności?
Na osłodę dla panów dodam, ze wypoczęta i zrelaksowana żona jest... bardziej twórcza zarówno w kuchni jak i w sypialni!
Przepraszam, jeśli kogoś uraziłam, nie wszyscy panowie są tacy sami ale ci,którzy pasują do opisu psują opinię całej, mam nadzieję, większości!

2 komentarze:

  1. Skąd takie czarne podejście do sprawy? Mój facet jest w tej większości i naprawdę większość panów mieści się w normach etycznych!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam! Dobrze wiem, że mężczyźni to nie żaden dopust Boży i zazwyczaj są szarmanccy, rycerscy i bardzo kochani ale tych kilku o których się słyszy potrafią skutecznie zniechęcić do życia!

      Usuń