niedziela, 4 stycznia 2015

W NIEBIESKIEJ TONACJI



A dziś kolejna niespodzianka! Macie okazję obejrzeć perfekcyjny makijaż oczu w wykonaniu Pani Beaty. Supermodna tonacja blue!




Beatka użyła do makijażu:
fluid: maybelline affinimat tusz;Oriflame, Master Curl Mascara ;Kohl The ONE oriflame ; metaliczny tusz do kresek veryme



























Widzicie więc, że piękny makijaż można wykonać bez photoshop - u czy wizyty u makijażystki. Zwłaszcza, jeśli się używa kosmetyków Oriflame! (Z małym dodatkiem Maybelline) DZIĘKUJĘ ZA UDOSTĘPNIENIE ZDJĘCIA I OPISU!!!!

5 komentarzy:

  1. A ja mam pytanie, czy któryś z tuszy Oriflame daje podobny efekt? :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że The One w srebrnej obudowie spełni Twoje oczekiwania. Pogrubia, wydłuża i trzyma się 24/dobę. Taka jest teoria. Aby się upewnić- dałam taki tusz siostrzenicy, zobaczymy, co powie. Ja jestem... ciut wiekowa na taki rodzaj makijażu! :-)))

      Usuń
  2. hmm.... daj link jak wygląda. Ewka mówi, że nie ma takiego...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Upsss! Chyba zdradziłam coś przed czasem! Czekajcie na przesyłkę! Tylko przed Mamą nie zdradźcie że mam za długi język!

      Usuń
  3. a my wszystkie zasoby kosmetyczne przeszukałyśmy, pff

    OdpowiedzUsuń